Forum Mazowiecka Grupa Paramilitarna Kompania Nigdy Już
www.nigdyjuz.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

27-28.o5.2oo6 - NADARZYN - lista obecnosci plus pierdy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mazowiecka Grupa Paramilitarna Kompania Nigdy Już Strona Główna -> Imprezy Otwarte
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LOBO
Kompan Kapral
Kompan Kapral



Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 2338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z tąd jak w pizdu,to od huia daleko

PostWysłany: Wto 20:47, 23 Maj 2006    Temat postu:

aha spoko Wieszaq

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Z-ca Dow. Kompanii



Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D1, P1, KNJ

PostWysłany: Śro 13:41, 24 Maj 2006    Temat postu:

chciałem tylko powiedziec ze dziś jest ostatni dzień w ktorym mozna kupić piwo przed zlotem. zdaje sie ze w czwartek i piatek bedzie zakaz w woj. maz. pewnie w sobote rano bedzie mozna cos kupić ale warto sprawdzić czy aby napewno Smile Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Z-ca Dow. Kompanii



Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D1, P1, KNJ

PostWysłany: Śro 15:45, 24 Maj 2006    Temat postu:

Kolejna sprawa to "łączność" mam 2 radia ale podładować mogę tylko jedno bo drugie ma Domino. Pare osób ma radyjka załatwcie tak by każdy miał 1.
Z tych co mają a nie jadą mozna popertraktować z Mysteriousem, z eMeSem nie wiem ktoś jeszcze chyba ma. Warto żeby każdy miał. Pomyslcie nad tym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dowódca Kompanii



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wysoka

PostWysłany: Śro 16:07, 24 Maj 2006    Temat postu:

to niech ktos kupi paluszki - ja radio dam Magdalenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Z-ca Dow. Kompanii



Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D1, P1, KNJ

PostWysłany: Śro 16:22, 24 Maj 2006    Temat postu:

Paluszki hmm w sumie to jest mysl. AAA 1,2V takie mam w radiu. Jak myslicie takie małe AAA 1,5V tez będą pasować? Na oko są takie same chodzi mi tylko o napięcie, czy nei za wysokie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dowódca Kompanii



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wysoka

PostWysłany: Śro 18:33, 24 Maj 2006    Temat postu:

napiecie jest ok :]
mozna tez na palcach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Z-ca Dow. Kompanii



Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D1, P1, KNJ

PostWysłany: Śro 18:43, 24 Maj 2006    Temat postu:

Na forum podali już zazady.


*****************

Ogólne zasady:
- Afgaraq jest bardziej LARPem niż strzelanką. Ważniejsze jest wczucie się w klimat i odgrywanie roli, niż nabijanie „fragów”.
- Przestrzegać zwyczajowych reguł stosowanych na każdej strzelance – przyznawanie się do trafień, czerwona szmata trupa, nie przeszkadzanie innym uczestnikom po trafieniu, „trupy” nie gadają z żywymi itp.
- Nie przesadzać z alkoholem. Nieletni mają absolutny zakaz picia. Osobnik, który doprowadzi się do stanu utrudniającego zabawę innym zostanie spacyfikowany i do końca zabawy osadzony w areszcie (w krajach islamskich zostałby ukamieniowany…).
- Gra toczy się w systemie punktowym. Za każde działanie, wydarzenie Moderatorzy przyznają lub odejmują punkty. Strona która posiada więcej punktów wygrywa.
- Obowiązuje zakaz palenia ognisk – ewentualne rozpalenie ogniska wymaga zgody jednego z Moderatorów.
- Ponieważ znajdujemy się na prywatnym terenie obowiązuje zakaz demolowania budynków, wybijania szyb, wycinania drzew itp.
- Zachowywać ostrożność z pirotechniką.
- Nie wolno profanować flagi drużyny przeciwnej.
- Po trafieniu należy wyjąć czerwoną szmatę i odczekać minutę, w pozycji leżącej. Jeśli w trakcie te minuty podejdzie do „trupa” przeciwnik, „trup” staje się jeńcem. Jeniec wykonuje polecenia przeciwnika, ale musi zostać odeskortowany do wyznaczonych przez Dowódców miejsc.
- Inwencja twórcza jest mile widziana. Wolno robić wszystko co nie jest zakazane, pamiętając o zasadach bezpieczeństwa. Jednak aby nie przesadzić należy konsultować swoje pomysły z Moderatorami.
- W trakcie gry toczy się konkurs na najbardziej kreatywną osobę w zdobywaniu miejscowej waluty, czyli Afgarów. Osoba która zdobędzie ich najwięcej, wygrywa nagrodę.
- Na polu gry zostanie wyznaczona strefa bezpieczna.
- Niestosowanie się do zasad psuje rozgrywkę wszystkim i może skutkować zmniejszeniem ilości punktów drużyny, a w skrajnych wypadkach nawet zakończeniem rozgrywki przez uczestnika.
- W razie pytań, proszę kierować się do Obserwatorów ONZ lub Dowódców Stron.



Regulamin Wojsk Gorgonii:
- Obowiązuje BEZWZGLĘDNE posłuszeństwo wobec przełożonych i obserwatorów UN. Żołnierze nie wykonujący rozkazów mogą zostać przykładnie ukarani, a w skrajnych przypadkach uznani za dezerterów i wykluczeni z rozgrywki.
- Główny cel to utrzymanie Wzgórza Mal-Ocice oraz Lotniska.
- Należy chronić Lotnisko przed sabotażem. Na Lotnisku znajdują się kluczowe punkty (kartony) - należy uważać aby nie zostały one wysadzone przy użyciu petard lub granatów.
- Utrzymywać linię telefoniczną łączącą obie Placówki w nienaruszonym stanie.
- Zachowywać się jak siły pokojowe, nie zaś pacyfikacyjne - za brutalność ONZ karze karnymi punktami.
- Nie przekraczać granicy Pafiranu - wewnętrznej linii zasieków, nie strzelać w tamtą stronę - będzie to odbierane jako wrogie działanie.
- Wojska Gorgonii poruszają się jedynie w konwojach (co najmniej 10 żołnierzy w zwartym szyku).
- Zabijać lub brać do niewoli bojowników Afgarskich. W tym celu można każdego Afgara zatrzymać, wylegitymować, obszukać.
- Należy znaleźć i pojmać Masamę Nil Baden Baden i innych poszukiwanych w listach gończych.
- Wojska Gorgonii poruszają się jedynie w konwojach (co najmniej 10 żołnierzy w zwartym szyku).
- Każdy z żołnierzy powinien zatroszczyć się o swoją przyszłość i zarobić jak najwięcej Afgarów - w dowolny sposób!
- Celem uszanowania religii tubylców należy bezwzględnie ograniczyć swą obecność w terenie w czasie +/-10 minut w godzinach nieparzystych.
- Respawn jest co godzinę, licząc od 11,00, w dużym hangarze na
- W magazynach Gorgonii znajdują się imitacje Broni. Są one bardzo cenne dla Afgarów. Przyjmuje się że karabin kosztuje 10 milionów Afgarów.
- Szkolenie Milicji- aby zapewnić długofalowy ład i porządek należy spośród cywilów werbować członków milicji, których z kolei naloezy szkolić. Werbunek milicjantów jest punktowany.
- Aby Zapewnić miejscowej ludności dobrobyt należy wybudowac i utrzymywać w działaniu Szyb Naftowy. Aby Szyb Naftowy funkcjonował musi pracować przy nim 2 afgarskich cywilów. Praca szybu Naftowego jest punktowana
Lotnisku. „Trupy” są zobowiązane nie wychodzić z hangaru aż do odrodzenia.
a) Jeśli Lotnisko zostanie utracone, Resp przenosi się na Wzgórze Mal-Ocice.
b) Przy utracie obu punktów, Respawn przenosi się do nad południowy brzeg Jeziora.
c) Punkty Respawn nie będące lotniskiem, są Respami Helikopterowymi- co godzina do życia wraca jedynie połowa martwych żołnierzy Gorgonii.


Prawa Afgarskie:
- Obowiązuje BEZWZGLĘDNE posłuszeństwo wobec przełożonych i obserwatorów UN. Bojownicy i cywile nie wykonujący rozkazów mogą zostać przykładnie ukarani, a w skrajnych przypadkach uznani za zdrajców i wykluczeni z rozgrywki.
- Zabijać lub brać do niewoli niewiernych. Zabicie któregoś z dowódców jest punktowane.
- Bojownicy mogą wkraczać na przygraniczne tereny Pafiranu (teren pomiędzy wewnętrznym a zewnętrznym płotem), celem obejścia sił Gorgońskich. Poruszać się można po całym terenie, aż do drugiej linii ogrodzenia jednak w przypadku wykrycia przez siły UN bojownicy muszą natychmiast powrócić do Afgaraqu.
- Chronić Proroka Masamę Nil Baden Baden oraz innych poszukiwanych
- Afgarowie na początku gry są dzieleni na dwie grupy: Cywili i Bojowników. Po dwóch godzinach, począwszy od 11.00 następuje zmiana ról miedzy grupami.
- O nieparzystych godzinach, począwszy od 11.00 wszyscy Afgarowie muszą udać się do świątyni na modły. Spóźnienia będą karalne. Wówczas odbywa się zmiana Cywili na bojowników. Moderator wymienia karty bojownika/cywila między graczami.
- Respawn jest w „Świątyni”. Respawn następuje co 30 minut, licząc od godziny 11,00.
- Broń i oporządzenie przechowywać w namiotach. Podczas bycia Cywilem broń należy przewiązać czerwoną szmatą, inaczej może zostać skonfiskowana (zostanie na niej naklejona taśma, na znak, że nie można jej używać.)
- Wysadzać Lotnisko, sabotując tym Respawn przeciwnika na godzinę. Na Lotnisku są ustawione pudła, do których należy wrzucić granat, by uznać Lotnisko za zniszczone na godzinę.
-Zarabiać jak najwięcej Afgarów.
- W magazynach Gorgonii znajdują się imitacje Broni. Zdobycie takiej Broni, uprawnia do bycia powołanym przez proroka do walki, podczas przypadającej Tury Cywila
- Jedynie Prorok może powoływać zamachowców samobójców.
- W wypadku ustawienia szybu naftowego przez Gorgonię, każdorazowe zniszczenie lub zabicie obsługi szybu jest punktowane.
- Każdy żołnierz Gorgonii może wylegitymować każdego Afgara. Reakcja na zatrzymanie może być dowolna.
- Aresztowani Bojownicy na koniec tury wychodzą z aresztu. Każdy aresztowany Bojownik, który będzie siedział w areszcie do końca swojej tury (nie zostanie odbity lub wykupiony), powoduje naliczanie punktów karnych.
- Nieużywana broń, podczas tury cywila musi być oznaczona czerwoną szmatą na lufie.
- Praca w milicji jest płatna i uprawnia do noszenia broni. Milicja powinna wykonywać rozkazy Wojsk Okupacyjnych
- Należy utrudnić łączność między placówkami Gorgonii- wysadzać linię telefoniczną między bazami. Wysadzenie linii może się odbyć raz na turę. Linia może zostać zerwana wyłącznie przez jej przecięcie i zdetonowanie ładunku założonego przez odpowiednie przeszkolonego sapera w miejscu przecięcia. Każde zerwanie łączności jest punktowane.
- Każdy Afgarczyk może sam zrobić sobie broń. Musi w tym celu spędzić w wiosce dwie godziny, pracując nad swoją repliką (dosłownie siedząc z nią w rękach). Przerwanie pracy przez żołnierzy, niweczy cały trud. O podjętym działaniu musi poinformować Moderatorów na początku tury. Zrobienie sobie broni jest punktowane


**********************


Jest tez mapa bazy, dojazd i zdjecia ktore tu juz wklejałem

Proponuję spotkac sie w piatek i obgadać zasady, wyjasnić wspólnie trudniejsze fragmenty, i cos zaplanować. Ogolnie obgadać jakiś plan na grę.

Yarlan kiedy bedziesz wiedział czy jedziesz czy nie???????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dowódca Kompanii



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wysoka

PostWysłany: Śro 19:45, 24 Maj 2006    Temat postu:

na 90% nie jade confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grynek
Kompan St.Szeregowy
Kompan St.Szeregowy



Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 1861
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:37, 24 Maj 2006    Temat postu:

ja si e w piwo zaopatrzylem, i mam 2 radia, jedno moge komus dac, tlyko radio nie sa moje wiec nie mozna ich zniszczyc ani zgubic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Z-ca Dow. Kompanii



Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D1, P1, KNJ

PostWysłany: Czw 0:57, 25 Maj 2006    Temat postu:

Szkoda Yarl ze nie jedziesz Sad

na 90% pojedzie Rekin już moja w tym głowa!

Grynek podładuj zatem radyjka fest i Bedzie dla Wilka - nie bedzie musiał kupowac bateryjek.

W piatek przypominam Błoniakom robimy narade przed grą.
Spiszcie wszystkie watpliwosci pytanie i tak dalej, zrobimy liste i bedziemy wiedzieli o co pytac na odprawie.

Jak cos wam wpadnie do głowy to pisac tez tu.

Strzała Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grynek
Kompan St.Szeregowy
Kompan St.Szeregowy



Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 1861
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 3:02, 25 Maj 2006    Temat postu:

radyjka juz naladowane dawno i czekaja,
co do odprawy w piatek to byscie moze zapodali pokrotce cociekawsze rzecyz a forum w sobote rano


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dowódca Kompanii



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wysoka

PostWysłany: Czw 11:04, 25 Maj 2006    Temat postu:

Druga partia arafatek do odebrania u mnie :]
Kolor brazowy, wyglada lepiej niz na obrazku, bo tam to raczej wypada tak fioletowo jakos :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Z-ca Dow. Kompanii



Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D1, P1, KNJ

PostWysłany: Czw 12:04, 25 Maj 2006    Temat postu:

to licze że przekażesz madzi i Grynkowi do fury?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dowódca Kompanii



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wysoka

PostWysłany: Czw 12:25, 25 Maj 2006    Temat postu:

schowam za kaloryferem w kuchni i poczekam az ktos przyjdzie i znajdzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Z-ca Dow. Kompanii



Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D1, P1, KNJ

PostWysłany: Czw 12:45, 25 Maj 2006    Temat postu:

o w morde to do dupy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Z-ca Dow. Kompanii



Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D1, P1, KNJ

PostWysłany: Czw 15:34, 25 Maj 2006    Temat postu:

"Po dogadaniu sie z organizatorami z FA pojawi się sie skromna ekipa:D

Będziemy mieli z sobą:

Trochę kulek 0.20 i 0.25 dla zapominalskich

dla wczucia się w klimat do pożyczenia Ak47 bodajże w 2 sztukach + UZIka dla wymagających cena pożyczenia na miejscu to około 65 zł nie jestem jeszcze pewien, co do końcowej kwoty.

Ponadto będzie pareę bateryjek LARGE 8,4 V 1800mAh do pożyczenia na czas ładowania zdechniętej. Wypożyczenie to 20 zł. "


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grynek
Kompan St.Szeregowy
Kompan St.Szeregowy



Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 1861
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:59, 25 Maj 2006    Temat postu:

spko wpadne jutro docie z giwera i ci cala chalupe przetsane, nwet w gips ci zajrze! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dowódca Kompanii



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wysoka

PostWysłany: Czw 18:17, 25 Maj 2006    Temat postu:

wiesz ze gips ma az po jaja ? :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rekin
Kompan Kapral
Kompan Kapral



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z dupy

PostWysłany: Czw 21:40, 25 Maj 2006    Temat postu:

kuuuurwa ale ci goscie z warrior to pedaly, ta gra mogla by byc 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 razy lepsza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dowódca Kompanii



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wysoka

PostWysłany: Czw 23:18, 25 Maj 2006    Temat postu:

a co dokladnie ich spedalilo ? bo nie wczytywalem sie :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mazowiecka Grupa Paramilitarna Kompania Nigdy Już Strona Główna -> Imprezy Otwarte Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin