Forum Mazowiecka Grupa Paramilitarna Kompania Nigdy Już
www.nigdyjuz.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

'Pandora ZERO' - 22-23.o9 - MilSim

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mazowiecka Grupa Paramilitarna Kompania Nigdy Już Strona Główna -> Imprezy Otwarte
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dowódca Kompanii



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wysoka

PostWysłany: Pon 22:51, 25 Cze 2007    Temat postu: 'Pandora ZERO' - 22-23.o9 - MilSim

Scenariusz PANDORA ZERO jest osadzony w alternatywnych realiach bazujących na aktualnych wydarzeniach geopolitycznych skoncentrowanych w europie centralnej i wschodniej.
Cykl MilSimów PANDORA jest ciągłą kontynuacją wydarzeń z innych imprez organizowanych przez KNJ np. 'PolitykalLARP'.

WSTĘP
Rosja, w której władze objęły osoby byłego KGB stara się za wszelką cenę odzyskać swoją pozycję na świecie jako mocarstwa. Jednym z etapów, do osiągnięcia tego celu, jest zdobycie znacznych wpływów w państwach sąsiednich. W przypadku państw nastawionych prorosyjsko, nie ma z tym najmniejszego problemu. Wobec sąsiadów, którym nie do końca podoba się współpraca z ‘wielkim bratem’ Federacja Rosyjska postanowiła zastosować inne środki ‘zachęcające’.
Ukraina już padła ofiarą zbrojnej napaści Rosji, pod przykrywką wojny białoruskiej.
Następnym celem jest Polska, chroniona nieprzekraczalnym dla Rosji murem NATO.

Operacja Pandora ma na celu wywołanie skandalu polityczno militarnego, ukazanie Polski jako agresora, który bezpośrednio zagraża ludności Rosyjskiej, i miejscu będącym siedliskiem terroryzmu skierowanego przeciw Rosji i krajom ją popierającym.

SYTUACJA
Celem misji waszej grupy BETA jest przedostanie się w głąb terytorium Polski, nawiązanie kontaktu ze sprzymierzonymi agentami oraz grupą ALFA, i wykonanie szeregu misji sabotażowych na obiektach militarno cywilnych.
Grupa specjalnego przeznaczenia ALFA działa równolegle do was, dokonując rozpoznania obiektów oraz zapewniając drogę ewakuacji.

Misja jest podzielona na 3 etapy:

I. Działania w terenie zurbanizowanym – rejon działań BLONIE [BL]
II. Desant w rejonie CYBULICE - GROCHALE [C-G]
III. Wykonanie zadania w rejonie [C-G], ewakuacja.

TOPOGRAFIA
Rejon działań [BL]:
BŁONIE - miasto w woj. mazowieckim, w powiecie warszawskim-zachodnim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Błonie, położone ok. 30 km na zachód od Warszawy, nad rzeka Rokitnicą.

W mieście krzyżują się drogi krajowe i wojewódzkie:
2 kierunek Terespol-Warszawa-Błonie-Poznan-Słubice
579 kierunek Nowy Dwór Mazowiecki-Błonie-Grodzisk Mazowiecki
Przez miasto przebiega linia kolejowa Warszawa - Kutno - Poznań.
Liczba mieszkańców: ok 12 000.
Gmina Błonie ma obszar 85km2, w tym 86% użytki rolne, 0% użytki leśne.

Rejon dzialań [C-G]:
Obszar pomiędzy miejscowościami CYBULICE DUŻE, GROCHALE.
Rejon działań - teren otwarty, poprzecinany sosnowymi zagajnikami, podłoże piaszczyste.
W rejonie mogą znajdować się pola minowe.
W rejonie występują trzy ważne obiekty: Fort7, Fort8 i Prochownia.

Fort8 – obiekt niedostępny o znikomym znaczeniu strategicznym, zaminowany, skażony chemicznie, biologicznie i radioaktywnie, kategoryczny zakaz wstepu (strzelnica wojskowa)

Fort7 – fort wewnętrznego pierścienia umocnień twierdzy Modlin. Po 2WS przekształcony przez wojsko w magazyn. Były w nim przechowywane odpady chemiczne (iperyt) oraz niewypały odnalezione po 2WS. W latach 60tych nastąpił wybuch składowanych materiałów, który zniszczył część fortu oraz uwalniając do atmosfery duże ilości toksycznych substancji. Ze skażonego terenu usunięto wierzchnia warstwę ziemi, efektem czego są utrzymujące się do tej pory ogromne połacie gołego piachu.
Po eksplozji rejon Cybulice - Grochale został ogrodzony przez wojsko z bezwzględnym zakazem wstępu z powodu utrzymującego się skażenia.

Prochownia - obiekt położony na wschód od Fortu7. Istnieje duże prawdopodobieństwo lokalizacji tam wojskowych magazynów chemicznych.

PRZECIWNIK
Misja toczy się głęboko na terenie wroga. Należy liczyć się ze znaczna aktywnością służb kontrwywiadu wojskowego, patroli żandarmerii wojskowej, patrolami policji oraz innych służb mundurowych.

Dodatkowo w rejonie działań [C-G] stwierdzono znaczna aktywność wojsk lądowych.

SIŁY SPRZYMIERZONE
Na terenie wroga działa mocno rozbudowana siatka agenturalna. Grupa otrzyma instrukcje kontaktowe do naszych agentów.

UZUPEŁNIENIA
Po nawiązaniu kontaktu z agentami zostaną przekazane dalsze instrukcje i wyposażenie potrzebne do kontynuowania misji.
Agenci są wstanie zapewnić niezbędną pomoc medyczną dla rannych żołnierzy.

CYWILE
Ludność cywilna jest wrogo nastawiona do oddziałów prorosyjskich, dlatego unikać kontaktu z cywilami. W przypadku kontaktu z ludnością cywilna używać tylko języka polskiego, dokonać wszelkich starań by uchodzić za wojska polskie.

W rejonie działań istnieje możliwość kontaktu ze zmilitaryzowanymi oddziałami straży leśnej. Za wszelka cenę unikać kontaktu. W przypadku przechwycenia przez taki oddział istnieje ryzyko poważnych konsekwencji w stosunku do naszego państwa (strażnik może wlepić mandat za 150 zeta).

ZADANIA
Rejon działań [BL]:
1. Skontaktować się z naszym agentem, odebrać informacje od grupy ALFA, na temat obiektów znajdujących się w rejonie [C-G].
2. Zdobyć ładunki wybuchowe.
3. Skontaktować się z pilotem, ustalić miejsce ewakuacji z rejonu działań [BL]

Rejon działań [C-G]
4. Wykonać desant
5. Zebrać drużynę
6. Dokonać rozpoznania magazynów wojskowych (Fort7 i Prochownia)
7. Wysadzić obiekt zlokalizowany jako magazyn wojskowy.
8. Ewakuacja rzeką Wisłą, łodzią przygotowaną przez drużynę ALFA.

WYKONANIE
1. Kontakt z agentem za pomocą telefonu GSM. Agent poda miejsce i godzinę spotkania. Podczas spotkania agent przekaże teczkę z danymi kontaktowymi do pozostałych agentów, oraz namiary na obiekty, w których grupa będzie mogła zdobyć wszystkie materiały niezbędne do kontynuowania misji. Agent uaktywnia się o godzinie 0000 w sobotę, wcześniej telefon będzie nieczynny.

2. Lokalizacje magazynu z ładunkami wybuchowymi poda agent. Należy zdobyć ładunki niezbędne do wykonania misji.

3. Agent przekaże nr. telefonu GSM do pilota śmigłowca. Po zdobyciu ładunków wybuchowych, należy skontaktować się z pilotem i ustalić miejsce i czas ewakuacji z rejonu [BL]

4 i 5. Po dotarciu w rejon działań [C-G] nastąpi zrzut. Promień strefy zrzutu może wynieść ok. 1km. Członkowie grupy do czasu zebrania się działają samodzielnie. Punkt zbiorki ustala dowódca. Zaleca się zebranie całej drużyny przed przystąpieniem do wykonywania misji

6. Dwa pomieszczenia, w których mogą się znajdować magazyny będą oznaczone tablicą z dwuznakowym symbolem składającym się z cyfry i litery.

7. Magazyn należy zidentyfikować na podstawie informacji uzyskanych od agentów. W przypadku braku informacji, w którym miejscu znajdują się magazyny - należy wysadzić oba obiekty.

ADMINISTRACJA I LOGISTYKA
- Kontakt z agentem w rejonie działań [BL] za pomocą GSM nr . ...
- Rejon działań [BL] jest terenem zurbanizowanym. Zalecany kamuflaż cywilny.
- Rejon działań [C-G] znacznym stopniu pokryty jest piaskiem wskazane umundurowanie leśne lub pustynne.
- Transport lotniczy powinien być dostępny pomiędzy godzinami 0400-0800. W tych godzinach należy skontaktować się z pilotem i ustalić miejsce i czas spotkania.
Śmigłowiec jest zarejestrowany na cywilną firmę, ze względu na utrzymanie tajności misji należy liczyć się z opóźnieniem na miejscu spotkania.
Pilot z obawy przed wykryciem może stosować ciszę radiową, należy ponawiać kontakt, aż do skutku.
- Ewakuacja z rejonu działań drogą wodną przy użyciu pontonowej lodzi motorowej w dowolnym miejscu bezpośrednio nad brzegiem rzeki Wisły w rejonie działań [C-G], nie później niż 24h od rozpoczęcia misji. (najpóźniej w sobotę o północy należy stawić się nad brzegiem głównego koryta rzeki Wisły w rejonie działań). Równo o godzinie 00:00 drużyna ALFA opuszcza [C-G], w przypadku spóźnienia drużyna BETA zostanie przechwycona przez siły polskie.
- Grupy nie posiadają żadnego dodatkowego środka transportu poza dostarczonym przez współpracujących agentów.
- W przypadku pojmania przez siły polskie, rząd rosyjski wyprze się jakichkolwiek powiązań z grupą. (MIA)

WYPOSAZENIE SPECJALNE
Dowódcy:
- mapa topograficzna rejonów [BL] i [C-G] z zaznaczonymi dozorami.

Radiooperator:
- radiotelefon satelitarny (telefon komórkowy)

Saper:
- wykrywacz metalu lub macka saperska (od biedy moze byc bagnet)

Wszyscy członkowie drużyny:
- maski p. gaz.



PODSUMOWANIE, INFORMACJE DODATKOWE, ZASADY SPECJALNE
Kontakt ze sluzbami mundurowymi:
Osoby wylegitymowane przez uprawnione do tego sluzby mundurowe (policja, straz lesna, straz miejska) są traktowane jako zaaresztowane i automatycznie są wyeliminowane z dalszej rozgrywki. (MIA)

Drużyny grające:
Każda drużyna według siebie jest pododdziałem rosyjskim, każda inna polskim. Jesteście jedynym oddziałem sprzymierzonym na terenie (poza podanymi w rozkazach agentami) i wszystkie inne oddziały, uważacie za wrogie.

Pola minowe
Oznaczone rozciągniętym sznurkiem na poziomie ziemi. By przejść przez pole drużyna musi posługiwać się wykrywaczem min (metalu) lub macką saperską dokładnie sprawdzając teren przed, oraz zabezpieczając każdy wykryty kawałek metalu jako minę (teren jest usiany naprawde duza iloscia zlomu)

KPN
Teren gry należy do Kampinoskiego Parku Narodowego. Przy odrobinie pecha można się tam natknąć na straż KPN. Potrafią wlepić mandat. Jednak ich głównym zadaniem jest polowanie na tirówki i nielegalne wysypiska śmieci – rzadko zapuszczają się głębiej w las. Otrzymanie mandatu przez straż KPN jest traktowane jako zaaresztowanie (koniec gry dla osób wyeliminowanych ze statusem MIA)

Magazyn
Magazyn z ładunkami wybuchowymi - będzie zawierał po jednym pakunku z ładunkami wybuchowymi na drużynę. Każda drużyna może zabrać tylko JEDEN pakunek. Pozostałe są dla niej nietykalne.

Strzelnica
Fort8 - jest to strzelnica wojskowa, zazwyczaj stacjonuje tam jeden szeregowy i dwa psy. Teren jest wyraźnie oznaczony i ogrodzony, jeżeli nikt tam się nie będzie wbijał to i oni nie będą się nami interesowali.

MOPP
W obiekcie Fort7 oraz Prochownia obowiązuje zagrożenie chemiczne Lev3 (maski non-stop). Na pozostałym terenie MOPP Lev0.

Desant
Ostrzał desantu - do momentu dotknięcia którakolwiek kończyną podłoża - desant jest nieśmiertelny. Śmigłowiec jest niezniszczalny (żadna drużyna nie dysponuje bronią p.lot. i w grze nie występuje możliwość zdobycia takiej broni). Śmigłowiec porusza się bez oznaczeń pojazdu CCS.

ALFA
Druzyna ALFA jest druzyna z poprzedniej czesci gry i nie wystepuje fizycznie, stanowi jedynie fabularny element laczacy obie misje.

Zasady ogólne
Obowiązują zasady CCS wersja 3.

Pojazdy
Prędkość pojazdów. Pojazdy mogą poruszać się z maksymalną prędkością wynikającą z przepisów drogowych.
Istnieje możliwość oznaczenia pojazdu tylko jednym sposobem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dowódca Kompanii



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wysoka

PostWysłany: Czw 17:25, 20 Wrz 2007    Temat postu:

odznaczenia za misje:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dowódca Kompanii



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wysoka

PostWysłany: Wto 11:51, 09 Paź 2007    Temat postu:

PODSUMOWANIE:

Immortals: - CZERWONY 0%

Aresztowanie (-40%)
KIA (-30%)
KIA (-30%)

nom4k
Shackal
Tom
sonsi



Rebelia: - ZIELONY 30%

Informacje od 'Generala' (+20%)
Wykrycie podczas kontaktu z 'Generalem' (-20%)
Zdobycie czarnej skrzynki w rejonie C-G (+30%)

Osił
Drzazga



Dirty Dozen D12: - ZŁOTY +60%

za niewykorzystane ladunki wybuchowe (10%)
za wysadzenie wlasciwego magazynu (100%)
MIA/KIA (-30%)
Aresztowanie (-20%)

Miko
CyberSoft
Tazz
Kuciar
Młody
GRD
Ciastek



najemnicy PURPUROWY 0%

Aresztowanie (-40%)
KIA (-30%)
KIA (-30%)

Szpargal
Yasiek



Thors Hammer's BŁĘKITNY 0%
MIA



OPFOR
Za wykonanie zadania:
AGENCI:
Karolcia [Grigorij] ZIELONY
Draszka [Misza] ZŁOTY
Kaja [Michalij] CZERWONY
Karolinka [Sasza] BŁĘKITNY
Angela [Andriej] PURPUROWY

ZW:
Wieszak
Yarlan

PILOCI:
Szymeq
Kicek


SZPIEDZY:
Anto
Szwed


SNAJPERZY:
Michaś
Trzcina


SILY LADOWE:
Rekin
Oskar
LOBO
Grynek
mysterious
IronButt
Kama
Wojtek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mazowiecka Grupa Paramilitarna Kompania Nigdy Już Strona Główna -> Imprezy Otwarte Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin